Ullared!


Nu är jag hemma från Ullared!, eller jag kom hem igår, men orkade inte blogga då.

Hur som helst, så kom vi dit halv 6 på fredagen, och var då inne på Ullared tills 8, när de stängde.

Dag ett köpte vi inte så mycket, mest kolla vad som fanns och så.

Sen åkte vi hem till stugan, helt nybyggd, värsta lyx-stugan!
Verkligen bra kvalité.
Synd att vi bara bodde där i en natt, hade kunnat på där i en vecka!

Och andra dagen gick vi självklart på Ullared, sen efter Ullared, ställde jag och Linnéa oss i vinkrutan, och vinkade på pappa som var hemma!

Men jaja, nu ska jag visa vad jag köpte;







Ursäkta det fula på tummen, men jag skulle bara testa penseln.







Asså, dom bilderna som är under, har jag målat i boken över, det är liksom en sån bok. xd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0