Hola!♥


Idag var det ju som sagt Edsborg, och jag var ju sjuk i går, så jag var bara med på kast med liten boll.
Det gick inte så jättebra, för jag råkade kasta typ rakt upp i luften..
Men har aldrig vart bra på att kasta, så det var inte till min förvåning.

Men, ah, vet inte riktigt vad alla vann och så, men grattis till alla som vann något!♥

Hur som helst, så är det ju klassbollen på söndag, taggar!
Nu ska vi vinna det här, sista året!

Jag tycker att det är konstig att man har det i förskolan istället för t.ex. 7:an!
Man är väl mer fotbollsintresserad i 7:an tror jag?

Just nu äter jag Ballerina Kladdkaka, dom är godast!

Vi synes sen! ;)




Lite failad bild,



Detta kanske blir outfiten för imorgon? :)
Gillar verkligen dem!



Gammal bild på min fransklänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0