Försenad: 26 april.

Dag 1. Mina favorit nagellack.

Dag 2. Mitt nagellack - just nu.

Dag 3. Mitt smink.

Dag 4. En nytagen bild på mig med 10 faktapunkter.

Dag 5. Mina rädslor.

Dag 6. Min favorit outfit.

Dag 7. Mina favoritaccesoarer.

Dag 8. En sak jag älskar från min garderob.

Dag 9. Bilder från när jag var liten.

Dag 10. I mitt liv ska jag.

Dag 11. Jag saknar.

Dag 12. Min favoritmat.

Dag 13. Mina favoritlåtar.

Dag 14. Hur jag sminkar mig.

Dag 15. Min önskelista.

Dag 16. Min favoritblomma.

Dag 17. Favoritaffär.

Dag 18. En väska jag vill ha.

Dag 19. Mitt Favoritgodis.

Dag 20. Min favorit tv-serie.

Dag 21. En hemlighet.

Dag 22. Min framtid.

Dag 23. En sommaroutfit.

Dag 24. Bilder från en resa.

Dag 25. Mina favoritskor.

Dag 26. Favoritfärg.

Dag 27. En utebild.

Dag 28. Jag prenumererar på..

Dag 29. Mitt äkta jag.

Dag 30. Jag älskar..
________________________________________________







Men säxi mama på sista bilden!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0