Design!


Hej!

Har inte bloggat på ett tag, som ni kanske har märkt..
Men har inte haft tid, ork eller lust!
Men nu får vi hoppas att det bättras.

Ni kanske ser att jag bytt design?

Vad tycker ni?
Bättre eller sämre än den andra?

Längtar sjukt mycket till fredag just nu hur som helst..!

ULLARED here we come! ;)

Vi ska sova i stuga där! :D

Så vi får se om det blir bloggning eller inte, kommer hur som helst blogga när jag kommer hem och visa vad jag köpte.
Vi ska åka dit på fredag på eftermiddagen, och sova över i en NY stuga.
Sen gå runt där inne på lördagen också!

Två dagar Ullared!♥

Det åskade idag. :(
Jag hatar åska..

Och EN BLIXT!

Hemskt.. När det åskar/blixtrar går jag alltid och lägger mig så att jag slipper se på skiten.. ;)

Men ah, det är väl Eurovision Song Contest på lördag, om jag inte vet helt fel?
Det blir nog att kolla på det, och det är ju Vampire Diaries på fredag också, så SJUKT BRA!

Vaknade halv 5 idag, så jag hade 3 timmar på morgonen! ;d
Är ingen morgonmänniska direkt..
Det var bara för att jag somnade vid.. Halv 8.. ..
Man blir så trött av solen!

Men hur som helst, vi får se om det blir någon mer bloggning idag!

BARA EN DAG KVAAAAAAAR!






Kommentarer
Postat av: Klara♥

2011-05-17 @ 20:45:34
URL: http://Klarakliiingberg.blogg
Postat av: Klara♥

jätte fin design!!

2011-05-17 @ 20:46:46
URL: http://klarakliingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0