Ursäkta!


Hej!

Alltså, förlåt för sämst uppdatering!
Men nu när det är så fint väder tycker inte jag att man ska sitta framför datorn hela dagarna. :)

Igår sov Lois över hos mig, tills idag.
Och igår badade vi, typ vid kl. 17 (?), så himla skönt i vattnet!
Och idag ifrån typ kl. 12 - 16.

Jääätte skönt!

Och jag har bränt mig. :(

Inteeee skönt!

Fast jag funderar på att gå ner och bada igen..

Och igår kväll var det ju Vampire Diaries, bäst!
Typ bara 4 avsnitt kvar av säsong 2. :(

Fast de har börjat skriva på säsong 3 nu!



Vet inte om detta är sista inlägget, men titta in någon gång i kväll för säkerhets skull! ;)



Bild från fotopromenaden, bilder kommer senare eller i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0