Sooommmarloooov! ♥


Hej, har inte bloggat på ett tag!
Har haft skolavslutning, i måndags, och i tisdags var jag på Boda Borg!

As kul!

Jag var i samma lag som Matilda & Klara.
Vi klarade tre stycken rum, fast vi körde typ aldrig färdigt rummen vi testade..

Och det tog sammanlagt 6 timmar, dit och hem.
Vi var i Boda Borg i Karlskoga.

Fast det var inte direkt långtråkigt i bussen!

Jag vill verkligen dit igen, alla som inte har varit där, tycker jag ska åka dit! Helt klart värt den långa busresan..

Men, igår sov jag typ bort hela dagen, vaknade vid 2?!
Mitt rekord..

Och vaknade inte tidigt idag heller.

Och jag har gjort nya naglar idag också!

Kommer nog bilder sedan.

Och imorgon är det fredag och det betyder Vampire Diaries.
SÄSONGS FINAL IMORGON!

Nästa säsong börjar den 8 september 2011. :(

Det är så långt dit! :(

Men jaja, då har man något att längta efter..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0