ORM!!


Hej, idag slutade vi vid lunchen, halv 12 tror jag.
Då åkte jag och Linnéa och bada, och det var rätt så skönt i vattnet!
Sen låg vi och sola och spela kort, och gissa vad som hände?!
Vi spelade kort, och vi låg under ett paraply, för det blåste så, och ah.
Och då kom det en ooorm!
Gissa om vi fick panik eller?!
Vi bara skrek och sprang därifrån, och de bredvid oss typ stirra på oss!

Och det är inte första gången heller, en gång mötte vi en orm när vi skulle till typ skogen imellan badställena.
Och en död en gång uppför min grusgång.

Värsta panik, Linnéa sprang typ i vattnet!



Så såg det typ ut..

Den var kanske 30 cm i från mig, och jag hade typ inte reagerat om Linnéa inte hade skrikit!

..

Jag tänkte gå ut och fota förut, men jag somnade framför datorn..
Och det var så fint väder ute också..

Jaja, det är en ny dag imorgon.. ;)

Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0