Min och Klaras dag.


Det är detta inlägget jag och Klara har skrivit om, här kommer det!
 




Jag låg och sov, vaknade kl. 8:21 ungefär.



Jag låg och kollade på MissChievous sminkvideor i ungefär 1 och en halv timme..



Klara vaknade vid typ kl. 10..



Sedan åt vi frukost.



Jag var lite klumpig när vi skulle plocka in..

...

Sedan, mitt från ingenstanns, skulle vi typ ha spa, och vi hade ingen ansiktsmask hemma, så vi fick göra egen!
Kan ge er recept i ett annat inlägg, men rekommenderar den INTE!
Den lukta as!

...



Åh, gud vilken gullig orange färg!
.. Fast nä!



Vi bad mamma säga något roligt när hon tog kortet, och hon kunde inte komma på något..
Men helt plötsligt, hon bah: Hej på dig, KÖRV!
HAHA, vi dog lite där.



Tittut!



Vi bestämde oss för att sätta oss i solen, när det precis flög förbi en geting.
Klara bah: Vänta lite.. VI HAR HONUNG PÅ OSS!
Och det sa "svisch", så var vi inne igen..



...




MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!..




Sedan var det duschen som gällde, vi hade fått det där kletet i håret också!



NYDUSCHAD.



Sedan var det fotbad på schemat..



Det var inte bara vi som ville bada fötterna!



Sen var det kladdkakedags!
 Lägger upp recept och fler bilder på det i ett annat inlägg.



Sedan tog vi lite "hoppa i luften"- bilder..













Sedan tog vi lite andra bilder när det hade blivit mörkt.









Det var väl ungefär våran dag!

GODNATT PÅ ER PUSSEGULLESNUTTENUTTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0