FAAN!♥


Vad är det med mig?!
Jag bloggar ju aldrig!?..

Jag måste försöka bättra mig..

Men jag orkar bara inte.
Men jag MÅSTE orka, för eran skull och bloggens överlevnad..

Hur som helst, så hade jag utvecklingssamtal förut efter skolan, tog ungefär en halvtimme och det gick bra!

Idag, ingen speciellt i skolan, vad jag vet?.., i alla fall, så var vi UTE! och körde "Ringen", (en lek där man står i en ring, flera stycken, och ska hålla en boll i luften, fast vi brukar köra med att den får studsa en gång innan den nuddar marken..) vi har ju inte varit ute på flera år?! Eller om man ska säga så, men det är ju så långa vintrar nu för tiden..

Igår spenderade jag en del av dagen på min morfars, ♥ , grav, han hade namnsdag igår, och i förrgår, Ingvar och Otto, fast det var Ingvar han hette.. ♥ R.I.P söta morfar. ♥

Idag har min pappa namnsdag också, grattis till han! ♥

Dagens outfit:



Kanske inte världens bästa bild, där man ser och så, menmen.. CARE?..



Och sen påväg från bussen, såg jag en fjäril, självklart, började jag jaga den med kameran..
Inte världens bästa bilder här heller men.. ( Det är min mobil. )



Bloggar kanske mer sen, det blev ett ganska långt inlägg nu.

Ska försöka att komma ihåg det..

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0