Dag 3. Mitt smink.



Dag 3. Mitt Smink!



Min sminkväska kommer från BjörnBorg, köpt på Ullared.



Ursäkta röran..



Detta är då det jag använder indelat i grupper.

Ah, ni ser väl?



Mina mascaror.
Från vänster:

Sunkissed, köpte den i ett kit med läppglans och typ ögonskugga/puder?

Make Up Store, Make Up Store! 

False Lash Effect Mascara, MAx Factor, finns att köpa lite överallt.

Full Lashes, H&M.



Ögonskuggspalett, H&M.



Min bas:

Foundation: köpt på H&M, färg C2.

Foundation/Puder borste: H&M.
Den var sönder när jag köpte den. :( 

Puder: Har två, båda är från Max Factor.



Dipliner: H&M.

Kajal: Ullared. 
 
Det är dom jag använder mest.


Detta är det smink jag använder dagligen, inte allt varenda dag men..
Jag har lite mer smink i lådor och sånt där, men det är inte sånt jag använder!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0